Jag vill gå i ide!!!

Fy fasen vad jag är trött hela tiden, usch.

Roger & Erik städar bilen. Skönt. R ville att jag skulle hjälpa till, men jag vägrar. Gjorde min egna fördelning där, jag tvättar och han städar bilen. Med 4 barn och stooor bil blir det rörigt i den ganska fort eftersom vi åker så långt i den med. Att åka till stan fram och tillbaks är nästan 10 mil, på 10 mil hinner barnen stöka till rätt mycket. Sen dras det ut någon bok, en docka osv....
Men nu kommer det bli fint i bilen och barnen stökar snart till igen och jag skiter i det, haha. Jag tvättar deras skitiga kläder istället och njuter av det så länge jag slipper städa bilen!

Vi for till stan en snabbis idag, varför vet jag inte... utflykt? Haha.
Jag blev trött, somnade till i bilen när vi hade kanske 1 km kvar hem så nu är jag bara ännu mer trött. Känner att det blir en jävligt tidig kväll ikväll. Efter Desperate Housewives blir det god natt om jag ens pallar att sitta uppe tills det är slut.

Barnen sitter och klickar på youtube på stationära datorn:

Alve dansar som en tok till den här låten ;oD

Kommentarer
Postat av: Carolina - Vinn ekotofflor från Ecoloco i min Julkalender idag!

Nu är vinnaren av lucka 7 dragen och publicerad - kika in och se om det var du som vann ett par Crocs Original?!

2009-12-08 @ 16:34:39
URL: http://carolina1979.se
Postat av: malin

Den där gillar john & liv med =)

2009-12-08 @ 20:01:11
URL: http://znuzen.blogg.se/
Postat av: Hellyh

Det lät som en bra deal! ;-)

2009-12-09 @ 23:28:43
URL: http://hellyh.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0