Jag har fått en present.

Jag kan inte förstå hur man som förälder kan sitta och berätta för andra hur de ska vara som föräldrar... Eller ja, till viss del förstår jag. För om någon gör verkligen fel och man reagerar på det, visst. Men inte om man bara ska snacka 'skit' om någon annans sätt att fostra barn. Det ÄR individuellt... Jag gör på mitt sätt, du på ditt sätt....
Överhuvudtaget tycker jag det är jobbigt om man berättar för andra hur de ska göra.
Hur gör du?
Har du mycket åsikter om andras sätt att fostra sina barn? Människor med en skön och sund inställning till livet, sina barn och anda människor - ni är underbara!
Jag känner några såna människor, ni som tar åt er, jag älskar er!

Fick en jätte fin present av herr R :
Love - Is a special word
Where the eyes
say something
Where even silence
can be heard
Where so much
is said without
uttering a word
Where togetherness
is bliss,
sharing is the key
Such is the
special love
between you
and me!

Det var skrivet på en glas platta, med std så man kan ställa det på en hylla... jätte fin iaf...

Kommentarer
Postat av: sofie

För att alla har en bild om hur man ska uppfostra barn, och de har uppenbarligen en tanke om att du inte gör på rätt sätt?

2009-12-12 @ 22:43:16
URL: http://sofiiiz.bloggspace.se
Postat av: malin

Jävligt irriterande...

2009-12-14 @ 09:52:07
URL: http://znuzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0