Jag försov mig...

Tydligen stängde jag av väckarklockan istället för att snooza. Drygt, speciellt när man är på jobbet. vaknade när nästa personal knackade på dörren, tur att man känner varann så pass att man inte bryr sig om en sån grej, men det är iaf inte speciallt roligt. Men jag fick ju sova till 8 idag då :oD

Roger åkte till stan efter han lämnat Alve på dagis, så vi möttes för att hämta ut passen. Sen så for vi och handlade lite grejjs på Ica Maxi.

Snart ska jag åka till föreningshuset för att fixa inför kalaset. Moa ser framemot det jätte mycket så jag hoppas det blir ett bra kalas trots att det blir få barn. Tur att man har halva kalas skaran själv ;oP haha....
Det sista är stoppat i godis påsarna och saften är inhandlad!

Nä... om man ska försöka vila en stund innan det smäller, har ju trots allt jobbat inatt. Man sover ju som en jäkla gurka där. Fattar inte vad det är, brukade sova super bra där förut, men nu sover man bara ett par timmar. Drygt. Man blir så himla trött när man ska jobba helg, för då är passen så himla långa.

<3

Kommentarer
Postat av: Hellyh

Vad du är duktig som jobbar nätter med hela huset fullt av barn. :-) Jag tror och hoppas att kalaset kommer bli kalas! Hoppas på många fina bilder. ;-)

2009-12-10 @ 12:52:58
URL: http://hellyh.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0