Gaaah.

Fan vad drygt det är, jag ville sova med Alve idag på dagen. Men han hade bestämt att det skulle ta låååång tid för honom att somna. La oss vid 11 och vid 12.45 tror jag han somnade. Kanske ska sluta prata om hans sömn? Hur som helst är jag vidrigt trött och ska strax duscha och åka till jobbet.

Sugen på lakritskola. Egentligen kanske man skulle ha gjoirt det på jobbet ikväll, men orka... Får se hur jag gör, måste isf in på affären o shoppa grädde. Det e sjukt gott. Sist jag gjorde åt jag en ynka kola, eftersom jag skickade allt till skolans marknad och de som blev över svullade familjen upp ;oP

Imorgon är det kalas för Moa & hennes klass kompis Matilda som fyllde år 2 dagar innan. Det kommer 2 kids, hela två st liksom. Rekord? Och bara hälften av alla bjudna har faktiskt hört av sig, klent tycker jag! Något barn hade väl sagt till Moa på skolan, men jag skrev ju tydligt i kortet att JAG skulle kontaktas och båda mina nummer. Moa har inte hälsat til mig från någon, det var när jag frågade henne om det var fler som kunde komma som hon berättade att 2 st hade sagt till på skolan. Nackdelen är ju att det blev onödigt dyrt eftersom vi hade 'räknat' med 18 barn, nu blir det ju bara 7 st. (tydligen 8 eftersom en hade hälsat idag att han skulle komma ;oP )

Kommentarer
Postat av: malin

muppigt att ingen hört av sig... mupp föräldrar.

2009-12-09 @ 21:22:34
URL: http://znuzen.blogg.se/
Postat av: felicia

hejhej, läs och kommentera våran blogg.

Och följ gärna våran blogg och gärna via bloglovin om du har det.

Kommentera t.ex vad vi kan skriva om eller vad vi kan förbättra. Vi är två tjejer som skriver om nästan allt! Kram!

2009-12-09 @ 22:29:19
URL: http://sabinaochfelicia.blogg.se/
Postat av: Hellyh

Riktigt dåligt att folk inte hör av sej, hur svårt kan det vara att kasta iväg ett litet sms?

2009-12-09 @ 23:36:26
URL: http://hellyh.wordpress.com
Postat av: Lina

mmm, mena det, det är INTE svårt. Men tydligen var det föräldrafika på skolan på eftermiddagen sen är det idrottsskolan på kvällen kl 18, men ändå.. fel att höra av sig?

2009-12-09 @ 23:46:52
URL: http://pupplina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0