En dag avklarad!

Idag har jag varit på stan en sväng, händer inte allt för ofta vill jag lova.
Var med mamma, vi åt lunch på Asia Wok vilket var huuur gott som helst. Sen gick vi till Polarn o. Pyret där jag suktade lite efter kläder som jag ville ha till Alve. Måste dit och shoppa någon dag, men det blir efter semestern, januari kanske. Sen blev det Indiska, shoppade upp mitt present kort jag fick av Malin. Blev 2 snygga lila kuddar till soffan, blir säkert någon bild på dem framöver.
Sen for vi och jobbade, åkte med mamma på jobbet eftersom vi jobbade på samma ställe och samma tid idag. perfekt.

NU sitter jag i Skylnäs. Rogers mamma, pappa och syster med familj bor här.

Imorgon -  jobba i stan.

Nu - Sova snart, är helt sjukt trött.

God Natt

Kommentarer
Postat av: Hellyh

Låter som en helt okej dag. :-)

2009-12-15 @ 22:36:51
URL: http://hellyh.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0