Det känns lite bättre.

Nu känns det lite bättre... men fortfarande typ less på mig själv över att man reagerar som man gör. känns som att ingen i hela världen skulle förstå om jag förklarade hur min hjärna funkade heller. Om den ens funkar... periodvis gör den nog inte det. Jag blir ju typ rädd egentligen, att man reagerar som man gör med, det e fan sjukt ju!
Jaja, nog om det....

Jag har köpt chokladkalender till barnen nu, så nu slipper man tjat om det!!!

På marknaden i fredags på skolan hade Jonna köpt en lott till mig tydligen, fick en vinst idag så! Gulligt av henne ju, man blev nästan lite rörd, hon blev jätte glad att jag vann oxå. En After Eight förpackning! Lill snuttan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0