Dagen tröttaste.

Jag är nog tröttast idag...
Sov dåligt på jobbet, jobbade till 11.30 typ och nu ska jag iväg på dagis för att hämta Alve.

Har handlat lite till resan idag, små kraffs som tandkräm och sånt. Foppisar till Alve, skit söta i alla färger! kommer garanterat någon bild på dem sen, om inte annat när vi kommer hem från de varmare breddgraderna!
Hittade ett par snygga jeans till Ella på Lindex för 69.50:- perfekt ! Hon behövde verkligen nya byxor.
Det går en hel del kläder när man har 3 tjejer. Jonna och Ella har nästan samma storlek med, skiljer väl 3 cm på längden. Moa däremot är en kortis... Vid samma ålder var Ella 9 cm längre än Moa är nu ;oP

Nu ska jag gå ut och sätta fast bilstolen så jag kan hämta lill trollet.
HATAR att sätta fast bilstolen, sjukt tråkigt... *muttrar*

Kommentarer
Postat av: Emelie

usch då, lät ju inge vidare.

2009-12-16 @ 16:03:05
URL: http://emelieelinsara.blogg.see
Postat av: Hellyh

Kul med fynd! =)

2009-12-22 @ 23:54:38
URL: http://hellyh.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0