Brittany Murphy - Död.

Hemskt ju, eller jag vet inte. Men jag gillade henne som skådespelerska i alla fall.
Sjukt vacker kvinna också, så himla söt.

Nu är vaskorna packade så gott som, ska bara städa och tvätta lite här hemma, fixa lite inte att man ska iväg, Typ ta ut sopor. Måste bädda rent i sängen också, skönt att komma hem till en fräsch säng ju!
Nu längtar jag och har inte tt dugg resfeber. Bara fundersam över hur Alve kommer tycka det är att resa, annars känns det lugnt.
Jag har inte packat med konstiga saker, det sköter min syster så bra så.... pincett o sånt. Då slipper jag undra om den är för vass, haha.

Ont i halsen :o(
Ryggen är bra nu, hade säkert legat konstigt inatt!

Kommentarer
Postat av: Malin

haha mobba mig inte :P

2009-12-21 @ 08:12:31
URL: http://znuzen.blogg.se/
Postat av: Hellyh

Hur många blir ni som åker och vilka? Vilket datum kommer ni hem igen?

2009-12-23 @ 00:08:22
URL: http://hellyh.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0