Återigen, varför ska man öppna käften för?

Alve har sovit ganska länge på morgonen 2 dagar i rad, vaknat vid 8.30-9.00 men eftersom jags krev igår, att han lär sova ganska länge idag eftersom han var uppe så länge... så klev han självklart upp 6.45 typ.
Blev måttligt road då, men det var mysigt för han har legat bredvid mig i soffan nästan hela morgonen nu. Mys på hög nivå vill jag lova. Sen klev han upp, hämtade sin jacka och sa 'brumm brumm'... Men ALDRIG att jag går ut NU!! Det kan lill terroristen glömma ;oP Och absolut inte åka någon 'brumm brumm' heller för den delen.

Lillasyster Ida har börjar blogga igen, äääääntligen. http://bauwtakladd.blogg.se/

Inatt ska jag jobba, vill göra något roligt där!
Nu klev Roger upp så nu ska jag vila lite till.......

Kommentarer
Postat av: Marielle

Hahaha, du har alldeles rätt! :-P

2009-12-09 @ 11:39:33
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0