Äntligen hemma..

Borta bra men hemma bäst säger man va?
Jag sitter i soffan o slappar, skönt. Jobbar sjukt mycket i veckan, känns svettigt men skönt när det är klart!

Usch, blir så irriterad när barnen ska hålla på springa upp och ner i sina sängar hundra femtielva gånger när dem ska ligga och läsa. Säga hundra saker till en osv, rätt irriterande ikväll när min hjärna är MYCKET trött. Min hjärna pallar inte att tvättmedlet är är slut heller, varför är sånt så jobbigt att upptäcka?
Jag måste shoppa det imorgon, tvätta som en jävla dåre innan semestern. Nackdelen med stor familj är definitivt tvätt högen from hell.

Nu ska jag halv sova i soffan en stund. Mysa med min kärlek och bara vara!

Kommentarer
Postat av: Hellyh

Ja du, det där ständiga tvättandet kan gå en på nerverna riktigt ordentligt ibland, eller ja - rätt ofta. ;-)

2009-12-15 @ 22:42:24
URL: http://hellyh.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0