Vill du vara min städerska?

För jag hatar att städa, och idag är en sån dag som jag verkligen behöver städa, men INTE har någon lust.
Ibland är det lite skönt att städa men idag kändes det bara jobbigt.
Eftersom Alve kryper runt på golvet märks det ju hur jäkla skitigt det är med, han blir full av hundhår, så dammsugaren ska definitivt fram under förmiddagen.
Känns allmänt rörigt hemma, tror vi har för mkt saker.... Eller så är det för att jag blir irriterad på alla saker som jag tycker det ser mkt ut, men men.
Kände för att sitta här o glo en sväng först men känner mig mest bara stressad över allt skräp överallt, kryper i kroppen liksom, men egentligen vill jag bara slänga mig i soffan och sova en stund, en låååång stund.

Jobbade igår, det var trevligt.
Trivs himla bra där, så jag hoppas jag får jobba mera inom en snar framtid.



Alve badar och petar lite på vattnet, fick bli i handfatet, orkade inte dra fram badkaret!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej



ja det var jätte bra ställe det där, dock kanske inte så mycket att göra för Chester, men Michelle och Kevin lekte så svetten rann :-) Mycket folk, men ack så roligt. Ja det har ju varit skudommar om vart annat här och sen var dom hos Patrik hela lovet. Men hon får hemskt gärna komma nån helg och bo / hälsa på här.



Men hör va dej nån dag så kanske vi kan ses och planera in nått närmare !



Ha det gott / Kram

2009-04-18 @ 15:43:49
URL: http://camwen.blogg.se/
Postat av: J

cool bild =)

2009-04-22 @ 01:37:47
URL: http://jockel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0