Vad fan håller älgarna på med?

Det skulle jag vilja veta....
På min promenad i gamla urskogen låg en kondom där helt plötsligt...
Så antingen är det någon älg som är rädd för att föröka sig eller så är det någon mystisk man 'på byn' som roar sig med att kasta sina oönskade simmare över bord.
Hur som helst har jag ju haft trevligare syner på mina promenader (och i andra stunder med....)

Dagen:
*Bad med trevligt sällskap, dock hade jag nog gärna badat en längre stund, men andra plikter kallade tyvärr.
*Åkte till Jennie med Jessica (o Alve+Moa)
*Åkte till mamma innan jag skjutsade hem Jessica o for heimöver!
Snabbt summerat-En Perfekt dag!

Nu ska jag slänga mig i säng, en trött människa är jag!

Kommentarer
Postat av: Malin

Men fy fan vad äckligt!!!!! :(

2009-04-23 @ 07:57:49
URL: http://znuzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0