Mera jobb...

Ska jobba ikväll, jag gillar att jobba kväll, då kan man ta det lugnt halva dagen.
Är ju så van att jobba från eftermiddagen med eftersom jag gjort det i flera år också. Så det e nice.
Hoppas jag får jobba mer nästa vecka =)

Onsdag ska jag på badhuset med Alve, Moa och några andra.
Moa räknar dagar, igår hann hon nog räkna dagarna 6-7 gånger bara kring middagstid.
'Och imorgon är det bara 5dagar kvar....'

Alve vaknade jätte tidigt och låg i sängen med mig och ammade lite, men just nu tuggar han tutte mer än använder den till rätt syfte, så jag kanske inte behöver påpeka direkt ingående att det gör ONT, trots att han bara har en rackarns tand så känns det som mycket mer.
Återstår att se om han tänker sluta upp med de sumheterna eller om han får sluta amma nu......
Malin fick honom ju att dricka välling, men nu går det klent med det igen!
Han e så sjukt envis, men jag ska komma på något sätt!

söt

Kommentarer
Postat av: JJ

sluta bo så långt ifrån men min go gris...

hehe...

hinner ju inte med han riktigt ju..

kram kram

2009-04-17 @ 18:13:01
Postat av: jessica e

stackars dig ..hoppas du vinner över hans envishet =) så du får frid i tuttarna .

fan vi må ses ...blir ju aldrig av ... hinner ju dö lr hamna på hem .. känns det som .. när var å hur ??kram jessica

2009-04-17 @ 22:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0