Kvällspromenad.

Eller natt promenad som Moa sa...
Barnen tog varsin cykel, Alve vagnen o jag traskade, lite mer än en timme var vi ute ikväll.
Gick till Stormyrgården, för den som vet var det är....
var mysigt, trots att barnen blev trötta!
Alve somnade nästan direkt, men vaknade på vägen hem, typiskt, hade ju tänkt lägga honom för natten när vi kom hem.
Men han var inte uppe så länge ändå, la honom strax innan 21, då var kvällen MIN hahaha.

Imorgon blir det bad med ett gäng, middag med ett annat, dagen kan inte bli mer fulländad!
Moa o Alve ska med dem oxå.

Sitter o suktar efter ett Boardman ställ till Ella, velar som attan för jag har väl egentligen inte råd men samtidigt tycker jag att vettiga ytterkläder är värda att lägga pengarna på.
Ska betala räkningarna på fredag så får vi se efter det, hittar ju inte den färgen jag vill köpa till henne i rätt storlek heller, finns knappt att få tag på storlek 130, skit trist.
<---------det i en annan färg.

Utbildning på jobbet i Lit i eftermiddags oxå, lite kul att testa massa lyftar av olika slag!
Och annat med såklart....
Fast jag var trött som en höstbjörn..

Nepp, blire sängen eller blire sängen?
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: J

ja tur att det var i en annan färg för grönt går ju aaabsoluut inte använda på en tjej hahaha skoja bara, jag e trött

2009-04-22 @ 01:46:34
Postat av: Malin

Mmm, snygga kläder :) Köp dyrt så ärver Liv och John dyrt moahahaha ;)

2009-04-22 @ 08:49:32
URL: http://znuzen.blogg.se/
Postat av: Jannike

hehe ett sådant ställ e de en unge på dagis som har o de e jätte bra....



Hoppas att dagen blir bra...

Kram kram

2009-04-22 @ 09:38:33
URL: http://dorna.blogg.se/
Postat av: Anna

Mitt troll har det prickiga fast i lila. Och kvaliteten var under all kritik på det i år! =(



Hade ett helgrönt förra året, som var hur bra som helst.

2009-04-22 @ 13:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0