Jag vet inte alls jag.....

Hjärnan surrar på i högvarv.
Jag behöver att Alve blir trött snart så jag får ringa lite samtal, det är ju inte till min nackdel om det är lugn och ro runt mig när jag sitter i telefon....
Idag tvättar jag, har såna dagar, istället för att tvätta lite varje dag.
Kan ju inte direkt påstå att jag njuter av att tvätta så då gör jag på det viiiset.

Igår stod Alve själv lite, men han skrattade så han trillade för han tyckte det var så roligt.
Han har humor den grabben.
Det e kul med framsteg men jag tycker han e lite för snabb.

sötkorv
tröttdoogggeestuga i skog!

Kommentarer
Postat av: Jannike

hehe men de e ju skönt att han e lite snabb iaf...

Fin bild på Moa...



Hoppas att du fick ringa då..

När du ändå tvättar kan du la komma hit o göra de åt mej med haha...

Kram kram

2009-04-28 @ 16:43:47
URL: http://dorna.blogg.se/
Postat av: sofia

Hur mår du Lina?



btw, har du msn?

;)



kram

2009-04-28 @ 23:09:18
URL: http://writtenfiction.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0