Jag skulle vilja sova.

Det känns som jag har en rubbad sömn, känns som att man aldrig sover normalt!
Jag jobbar rätt mycket nu med, det är skönt.
Hittills har jag jobbat 10 dagar i april, känns as skönt. Kosing på kontot behövs verkligen.

Jag gick med i nån pysselklubb för ett tag sen och igår kom första paketet, så jag och Moa pysslade en hel del när vi hade käkat middag, jätte roligt.
Ella o Jonna är hos sin farmor o farfar sedan i lördags, börjar undra om dem aldrig tänker komma hem..........

Ska jag lägga mig o soffan o vila nu när Alve somnat om?
Jo, det låter som ett bra alternativ....
Senare idag ska jag iväg på lunch o barnvagsn rally, spännande! ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0