Det luktar bajs...

Men först tänkte jag kladda lite här, när jag äntligen tagit mig för att göra det.
haha. Igår sket Alve när jag var hos mamma (som jobbade, men Malin Liv o John var syftet med besöket) och varken jag eller Malin hade några blöjor, trots att vi båda har små knattar. Hmm.
Ja, det slutade med att han fick åka hem utan blöja.
Det gick ju det med, han kissade inte på sig ens, det trodde jag faktiskt han skulle göra!

Alve har för övrigt börjat resa sig upp mot saker nu och är skit sugen på att klättra i trappen, så han övar o övar.
Måste köpa en grind inom en mkt snar framtid.
*Byter blöja*
Igår ställde han sig upp mot pallen i köket och puttade på den och gick.
Vart är min lilla bebis på väg?
Han är ju faktiskt inte ens 8 månader......

Lägger upp nya bilder snart, bilddagboken såklart...

Jag funderade över vad jag gillar att läsa för bloggar.
De bloggar jag har i min 'lista' besöker jag ungefär hälften av dagligen.
De andra blir nog någon gång/vecka.
Men vad tycker jag att en blogg ska ha för att vara trevlig att läsa?
Absolut inte för mycket text, jag lessnar efter halva då.
Idag skriver jag på tok för mkt, borde egentligen stycka av på mitten o uppdatera senare idag isf.
Men nu orkar jag inte tänka så....
Man kan skriva mkt ibland, ibland är det kul med bara en bild oxå...
Skriver man om samma saker var o varannat inlägg då behöver man ju inte läsa, trist ju.
Fortsätt ni också... Vad tycker ni en bra blogg som ni läser varje dag innehåller?
Och vad är en dålig blogg?

Jag är så sjukt trött.
Skulle lägga  mig tidigt igår, men det sket sig.. irriterande till tusen.
Ikväll blir det tidig kväll för jag ska jobba både imorgon och på onsdag.
Jag har ju fått ett nytt jobb, eller ja, jag är vikarie på 'hemmet' i Lit.
Ska gå intro sista gången på onsdag sen hoppas jag att dem ringer mig ofta, speciellt nu i april så jag har lite kosing i Uppsala... Det är ju nedräkning på riktigt snart, hehe.

Baby öppet idag, man får passa på när man är ledig, ska fixa till mig lite bara.
Så man ser lite fejk pigg ut, ska dricka en kopp kaffe där tänkte jag.... orkar inte fixa en kopp här hemma *lat*

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Men vart ska detta sluta, rumsren och går vid 8 månader :O. Snart dags att låsa in bilnycklarna och dra storyn om blommor och bin....fniss, nä skämt och sido vilken försigkommen liten kille ni har!!!

2009-04-07 @ 21:53:57
Postat av: Therese

hehe ja, det tror jag absolut, speciellt eftersom att den luktade som den gjorde..:P det e mest ansjovisen, eller vad det är för fisk i, som jag inte gillar i mat! Men det är år och dar sen jag åt jansons så det kan ju ha ändrats! :) KRAM

2009-04-13 @ 15:59:32
URL: http://fjuttens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0