Det kryper i kroppen.

När man ser en spindel på väggen och den trillar ner på golvet här vid datorn, då kryper det i kroppen.
Usch. Spindlar är inte mina små favoriter direkt.
Är inte rädd för dem heller, men jag tycker att de är sjukligt äckligt ändå.

Om en timme bär det av mot stan, ska till optikern med Jonna.
får se om hennes huvudvärk beror på synen eller om det bara är huvudvärk......
Lika bra att kolla upp så man kan utesluta det, typ.
Ella är på skolan och Moa ska på dagis.
Alve han sover, strax iaf, la honom för en stund sedan för han var så sur o klängig.

Kan någon berätta för mig var vår tv dosa ligger?

Idag kommer mina paket från tradera tror jag minsann.... :o)
Gjorde ett riktigt kap där för ett par dagar sedan.

Nu ska jag njuta av mitt kaffe.


Kommentarer
Postat av: Jannike

Jo de var ju jätte tur att de inte var nåt som hon kunde säga vad de var..

Utan de jag fick som svar var att fortsätter de o de gör ont o de inte går över så skulle jag ringa till förlossningen....

Iiii...



Nu e de bara 101 dagar kvar hundra imorn hahhaha....

2009-04-30 @ 08:45:14
URL: http://dorna.blogg.se/
Postat av: Malin

Mmm hoppas det inte är nåt med synen... fast hellre det än nåt seriöst fel. Liv har inte gluten allergi iallafall:) Så varför hon har ont i magen är ett mysterium.

2009-04-30 @ 14:15:56
URL: http://znuzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0