Yaaaay!!

KLAAAAR med skolan, grattis till mej.
Imorgon e det examen!!!
Men va fan ska jag göra om kvällarna nu då?
Ligga på soffan och käka praliner!?
Ska bli roligt att se vad man får för betyg oxå, vet att jag har något MVG o några VG:n, resten G.... Palla att ha MVG i många ämnen, haha, hade jag aaaaldrig orkat.

Alve ligger här hos mig o sover.
O Roger sitter o säger att jag ska läsa upp betygen i svenska eng o matte så jag kan söka högskolan, haha..
Herreguuud, man ska palla.

Nä, nu ska jag ta o vila innan Camilla o barnen kommer, så jag inte e helt jävla hjärndöd, eller mer än vanligt iaf.
Skulle ha behövt dammsuga, men orka bry sig...
Man sa nog slippa så länge man kan, för sen när man har en unge som kryper på golvet måste man dammsuga typ jämt, annars ser han ut som en liten lort unge.
Nog för att han e en skrooooot unge.. Speciellt när han som imorse absolut skulle upp kl 5.30, envis som en åsna e han oxå, för han ger sig inte förrän jag kliver upp.

Nu dansar händige Manny salsa... :o) O hans verktyg.
Jag e så barnprograms skadad, Jag o Roger brukar sitta o sjunga med i sångerna, friskt!?

Rutger har träningsvärk... sjukt kul, han e som en liten farbror :oP
Igår lagade han bilen o bytte till vinterdäck, skönt att ha det gjort.

Nä, Idag e jag ointressant.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Grattis till dig! Grym du är! Puss och Kram

2008-10-16 @ 14:12:12
URL: http://puppjennie.blogg.se/
Postat av: Åsa

Vad roligt! grattis.. och grattis i förskott! min mobil har gått sönder så jag har inga nr, skicka gärna ett sms så jag får det så vi kan leka någon dag! puss

2008-10-16 @ 21:55:04
URL: http://malvamamms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0