Update..

Lite update sen igår, orkade inte fixa det igår så...

var barnvakt till Liv o John igår fm. Sen var det staden som hägrade, shoppade massa presenter till Ella!
Skulle egentligen köpa en stereo till henne, men sen kom jag påatt vi har ju en här hemma som hon kan ta så då slapp vi köpa det och hon kan få massa annat istället.
Köpte en barbie, vantar, spännen till håret, pennor, målarbok, gosedjur, trosor, top, mönster sax med 8 olika mönster, läpp balsam, stjärnor som lyser i mörkret, ett troll, kinder ägg, örhängen, tatueringar och lite mer som jag har glömt bort såhär i skrivandets stund...
Hon uppskattar många små saker och det är bara sånt som hon gillar oxå så jag tror att hon kommer bli supernöjd.
Mycket Hello Kitty grejjs. Det e ju värsta inne grejjen, haha.
var till lungröntgen oxå, får svar om en vecka tror jag hon sa, så det e bara att vänta då.

Alve sov sött i vagnen mest hela tiden i stan, så skönt!
Kul att ha typ en hel dag med Jannike oxå, inte så ofta man har det om man säger så...

Käkade middag på eastern palace med 2 klass kompisar, ganska gott. 4 små rätter tog jag för jag kunde inte bestämma mig. Men fläskfilen smakade jäst elelr nåt, skit konstigt, måste ju vara nåt fel på degen eller nåt. Orkade inte klaga heller. Annars brukar jag inte banga för att få gnälla av mig lite, men pallade bara inte.

idag har barnen haft magsjuka, eller det har varit ganska lugnt, ska inte klaga, trots att det blir extra jobb....
Jonna vaknar fan inte ens när hon kräks, det kan ju inte vara bra, rent av farligt! Tänk om det hamnar i halsen så hon kvävs? Kan dom det när dom e 7-8 år?

haha. kom på mig själv med att digga i bilen ala Jim Carrey igår, så jävla fult!
kan jag inte bara bli normal nån gång?
Eller är det nåt kroniskt kanske, hoppas att det går över nån gång.
Nedan följer några extremt fina bilder på mig:
Sexiga ögonbryn woooo som fan kyckling 
bollen jajjamänn haha

Som sagt. Jag är frisk!?
Kan lägga upp mer om ni vill, finns många fula bilder på mig....haha... finare med fula bilder på mig!
right.

Nu ska jag röjja här hemma..
ska lägga över bilder från kameran sen, kanske, om jag orkar.
Annars så blire update imorgon igen, med foton på ellas presenter.

natts

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej! Jag förstår vad du menar, jag pluggade på distans hela sommaren och kände lite som du. Marika och Bodil satte på sig tallrikar på öronen och sjöng en sång, det var ganska komiskt =) Va bra att allt gick bra i skolan för dig trots att vissa är helt underbara på att informera i tid. Allt har gått bar för mig med, känns så skönt!! Vad gör du i helgen? jag sitter hemma hos mig i stan med en kompis, är lite småpackad :P ska på g3 snart :) Ha det så bra!! Kram

2008-10-25 @ 22:17:07
URL: http://garper.blogg.se/
Postat av: Jannike

Hahah normal hahaha de kan du ALDRIG bli hehe...

Men vem e de hehe...

JA men de var jätte skoj att gå med dej o vara me dej hela dagen de får bli snart igen de hehe...

kram

2008-10-26 @ 10:49:49
URL: http://dorna.blogg.se/
Postat av: Madde

Hej! Haha, ja, det var en ganska...ovanlig syn, om man säger så :)Jag hade en liten pytte komplettering so jag skickade in i tisdags, Bodil bad mig att skicka in den den här veckan men jag har inte ens fått något svar.. jag blir så lycklig!



Åhh nej, magsjuka är inte att leka med!! Jag fyller år imorgon, jag åker hem till morsan imorgon så jag ska bli lite "iförvägfirad" av min syster och hennes familj idag, mys! :) Det var lyckat hemma hos mig igår men vi tog oss aldrig in på g3, fan Lina du skulle ha sett kön! den tog aldrig slut, det var kallt och det blåste så jag gav upp efter ett tag :) vad ska du göra idag?

Ha det gott! kram

2008-10-26 @ 11:14:19
URL: http://garper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0