Trist dag, i all ära.

I veckan blir det lite mera 'fullt' upp, skönt. Jag gillar att ha saker planerade.

Imorgon skulle vi ha åkt till stan och handlat lite, vill shoppa upp presentkorten :o)
Får se hur jag mår imorgon, kanske gör det iaf, om inget barn e sjukt då.
Tisdag ska vi nog hälsa på Rogers syster med familj, och hans föräldrar som har flyttat till ett hus nånstans =)
Onsdag, möte på skolan, utv. samtal för Ella... Sen får vi mest troligt besök av en kompis o hennes barn på em.
Torsdag blir det en sväng till stan för mig, Jonna o Alve för Jonna ska sjunga med kören nånstans, minns inte vart just nu....
Fredag ska jag vara barnvakt åt Liv o John, shoppa till Ellas födelsedag och sen blir det sjukan en sväng sen efter det lite mat med några klasskompisar.

helgen, Malin Liv o John ska vara här, sen så dka vi såklart fira Ella typ hela helgen.
6 år, stora tjejen.... :o)

Nu mår jag bättre, käkat lite hårdmackor och druckit Cola, hjärnan börjar fungera igen.
Har bara ont i kroppen efter allt vilande idag, men det går väl över tills imorgon antar jag.
Nu ska jag surfa vidare, kika tradera osv. Kolla folks bloggar.... Skriv mera, så jag får läsa nåt!

Bye.

Kommentarer
Postat av: jannike

Var de inte fokets hus hon skulle vara?

Vad kostade de att gå dit då?

Tänkte att jag skippar träningen för att komma o kolla på henne...



nä kommer du in till stan på Fredag då?

hinner man vakna först hehehe?=)



Ante i går: Hur länge ska den stå här då?

Jag: tills på fredag

Ante: VA skoja du

Jag: nä

Ante : ja men iof den kan ju stå i Jeppes rum hehe..

men den står på gaven till v-rummet...



för vi har ju inga besöh här på veckorna ändå..Heheh

Kram vi ses på stan hahah

2008-10-20 @ 09:50:13
URL: http://dorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0