Tråkig dag!

vilken tråkig dag!!
Uppdaterar för tredje gången, men har inget vettigt att skriva.

Är så jäääävla ´less på såna här dagar när barnen bara skriker och bråkar på varann, får fan nåt fel i skallen!
Spelar ingen roll vad man säger till dom heller, tur att Jonna e lugn iaf!

Vad skumt det känns att inte behöva plugga ikväll, att man vid den här tiden börjar strukturera upp studierna i skallen, som man gjort i över ett år nu. Det känns skumt att man är klar och att jag verkligen klarade av det utan att bryta ihop totalt, har ju ändå rätt mycket annat runt omkring mig som tar tiden.
Plus att jag varit gravid, flyttat två gånger och fött barn samtidigt. OCH jobbat heltid....
Plus att man har familjen att ta hand om också.
Ja... Det känns konstigt, verkligen.
Inte för att jag vet vad jag ska göra med utbildningen, men framöver kanske jag läser kortare kurser för att bli 'bättre'... Typ läsa vidare så man kan bli mer pedagogisk osv, hehe.

Alve kissade på mig igår när jag böjde mig ner för att slänga blöjan i sophinken under skötbordet, gissa vem som var blöt överallt? Mysigt ;o)
Imorgon är det babymassage igen, och nu vet jag ju att jag INTE ska massera hans ansikte i alla fall!

På måndag får man äntligen (!!) pengar, den här månaden har varit hemsk!
Brukar inte vara 'fattig' men som sagt, den här månaden har varit hemsk!!

Ahh. Fredag imorgon, snart helg, det e UNDERBART för att då slipper jag kliva upp så sjukt tidigt!

Förresten, igår innan jag somnade låg jag och funderade på sån städhjälp man kan köpa, och sen få tillbaks hälften på skatten osv... Tror fasen jag ska ringa o kolla vad det kostar oss att ha någon som städar här typ 5 timmar varannan vecka. Skulle vara skönt ju, att få det tok städat och slippa göra det själv.
Sen att man får tillbaks hälften sen det e ju skit bra, så jag ska fndera lite mer över det ikväll när jag lägger mig.
Underbart att slippa putsa fönster, röja på ngarnas rum, städa toaletten dammsuga, skura osv. Man hinner rätt mycket på 5 timmars oavbruten städning.

Nää. Nu ska jag se tv en sväng innan jag ska börja med maten. Fnderar på att baka lite med barnen oxå, men det beror på om jag orkar det efter maten. Nu innan pallar jag verkligen inte, haha.
Värsta latmasken.... :o)

Ohh well.... Lär kanske uppdatera sen ikväll med när barnen lagt sig, har ju inte direkt något bättre för mig... Så kika in senare också.

Bye 

Kommentarer
Postat av: Jannike

Gillar din sida nu...

var på väg o fixa mn i går men fan orkade ju inte..

Funderar på att göra de nu...



Men jag kommer iaf på lördag me mamma o ¨så...

Kram

2008-10-16 @ 16:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0