This day...

Kalas dag igen, Rogers föräldrar o Jannike kom hit!
Fick massa roliga presenter idag med, världens största choklad ask typ, örhängen, presentkort på lindex, handcreme, en stjärn sling lampa och blommor. Det e ju värsta kul med presenter.
Nu sover Alve iaf, tjejerna e uppe o kikar på filmer, Horton och Miffy.

På måndag ska jag shoppa loss på mina presentkort, köpa skor o något kul på lindex, är ju inte direkt ofta man unnar sig själv något om man säger så.
Därför man ser så jävla ordinary ut oxå för att man aldrig nnar sig själv något extra.

Kanin skrället e på altanen ute nu i stora buren, men man ser den inte för den gömmer sig i allt hö, skit rädd. Stackarn.
Men den dör ju om den ska vara lös ute, pappas hund kommer ju fan käka upp den. Iofs kvittar ju det om den gör det egentligen, men det gör ju onte i hjärtat sånt ju....

Roger kockade idag, så himla god mat blev det.!

Alve fiser fasen så man svimmar, vad har jag käkat??

Kommentarer
Postat av: jannike

just ja jag glände stjärn slingan

2008-10-18 @ 23:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0