skulle vilja svettas.

Just nu vill jag fan det, usch vad jag fryser. Eldar o Eldar som en tok..

GAAAAH, kröp nyss en spindel ur min morgonrock, SOM JAG HAR PÅ MIG!!!!!! Och den va fan stor ju, 'sprätte' iväg den, såg rätt kul ut, värsta flygturen fick den sig, hahaha. Hoppas den gjorde illa sig pytte lite iaf, så den lär sig att man ska låta mina saker vara :o)
När jag var mindre så fick jag för mig att om man dödade typ en spindel så kom deras familj o hämnades, skulle göra nåt dumt med en som att bitas eller att det skulle komma 40 spindlar o krypa på en osv.
Har ju aldrig hänt, men ibland kan jag fortfarande tänka så, därför får Roger döda alla spindlar, getingar osv för det gör fan inget om det kommer 40 spindlar o kryper på honom. Eller om en geting familj kommer och sticker honom!
Haha. Herregud, växer man ifrån sånt nån gång?
Eller e det bara jag som är så sjuk att jag 'fantiserar' om sånt där?

Fröken Lina är idag MYCKET trött, fattar inte varför egentligen för jag var inte uppe sååå länge igår, idag ska jag lägga mej as tidigt för imorgon kan jag inte vila en endaste gång på hela dagen, då kommer jag dö om jag inte sovit LÄNGE på natten. Vilket bekymmer?
Är som en gammal tant som behöver sova middag. hihi.

Jag skulle vilja ha ett litet jobb som man kan jobba hemifrån  o tjäna bara nån extra krona på, men orka leta upp nåt sånt!?
Men det skulle vara nice, när man ändå bara e hemma hela tiden typ.

nepp, nu ska jag kramas lite med Alve som e less på att ligga i gymmet, for now.

Herrå.

Kommentarer
Postat av: Madde

Men tjena Lina! Hur är det med dig? Ja, det var ett tag sedan nu, avslutningen var bra, fick lite god mat och Bodil och Marika var jättebusiga :P Just nu känns det bara skönt att det är färdigt!! Äntligen! Hur har det gått för dig med allting? Jag läste på distans i somras, riktigt skönt... kram

2008-10-23 @ 11:01:55
URL: http://garper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0