Sjukt trött.

Sitter o glor på Idol, men vet inte riktigt vem jag gillar mest... Eller ja. Loulou kanske, hon e skön som person o sjunger bra, inte som alla andra. Det tycker jag är viktigt.

Idag har jag varit såååå trött. Knde inte somna igår och Alve tjorvade o knorrade osv fram till kl 4, Very najjs.
O sen upp med girlsen kl 06.15, så tråkigt alltså...
O Roger, du är ta mej fan GRATIS på morgonen när du vägrar kliva upp när jag är såhär trött... Förlåt. Men du är det, älskar dig ändå, fast du är gratis kl 06.10 varje mån-fre... Eller ja, ibland så kliver han faktiskt upp, ska inte ljuga.. ;oP

Blää, nu ska jag sluta vara tjock, tror jag!
E så less på ddet vissa dagar, saknar mina jeans. Så man kanske ska börja fläska av sig lite!?
Synd att det är så lå¨ngt hit annars hade någon kunnat promenada med mig, men men... Får väl dra med mig Alve ut och bränna bort fläsket som sitter på fel ställen =)
Så farligt e det väl inte kanske, är ju inte ofta man är tjock...

Alve har varit skrikig hela dagen, pruttat som tusan.
Kan inte komma på att jag ätit något olämpligt heller, men det går väl över antar jag.
Men jag hade verkligen behövt göra annat ikväll än att sitta med en grinig bebis, tur att man inser att det kan vänta till en annan dag och att det inte är hans fel att han skriker, han är ju bara en mini bebis som inte vet bättre liksom.
Han skriker ju inte för att vara elak eller jävlig, utan han skriker för att han kan =)
Jag brukar oxå göra det jag kan o är bra på. Hehe.

Alve Blir förresten 2 månader idag, tok fort gåré...
han kissade såklart på mig idag på massagen, tur man hade med extra kläder så det var lätt fixat !!
Han gillade massagen idag ända till jag skulle massera han i ansiktet, då blev han såååå arg o tyckte att jag var världens elakaste mamma, så då funkade det inte riktigt sen, så han fick kläder på sig o sen sova en liten sväng =)

Utvecklingssamtal idag, Jonna, hon ligger tydligen en bra bit längre fram än dom ska i ettan, så hon ska få göra svårare saker. Smarta unge =)
Mamman blir såklart ur stolt och mallig!

Nää nu ska jag o surhögen Alve se klart på Ajdål sen ska jag plugga en sväng på Vårdpedagogiken !
Najjs värre...

Herrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0