Shoppa

Ja, det skulle jag vilja göra nån dag, köpa nya skor o en jacka och lite nya kläder.
Inte vrååål shoppa men typ gå på stan. Menmen. Nästa fredag måste jag göra det, handla till Ella som fyller år snart. Lill gumman ! Blir stor tjej, 6år.
Å jag, fyller år på fredag, en jävla kärring blir jag. Coolt. 1/4 till 100 haha. Tänkt om man blir 100 bast. Och pigg dessutom, det skulle vara roligt.
Jag vill dö GAMMAL och pigg, inte för mycket krämpor. Men gärna lite virrig så folk har nåt att skratta åt, iofs e jag redan virrig så det räcker, men man måste ju bjuda på sig själv antar jag.
Så ska jag knata runt o sno saker från borden och gömma i mitt rum, för jag ska vara på ett boende med alla andra tanter och farbröder.
Så ska jag köpa sugkarameller varje söndag, så ska jag gå runt och smacka på en hela dagarna.
Ibland ska jag flumma mig med löständerna, som moffa alltid gjorde. Haha.
Ja för löständer måste jag ha, och dom ska jag tappa bort emellanåt så jag ser helt tokig och skrynklig ut, o så kan man knappt prata utan.
Mina barn ska hälsa på mig, om dom lever ;o) För blir man 100 år är det inte säkert att barnen lever längre, för när jag är 100 så är Jonna 83, haha. Vi kanske hamnar på samma boende allihop och blir räser ligan.
Kuta runt med våra rollatorer och snor grejjer av varann medan personalen har fullt upp att hålla reda på den ena efter den andra.
Ja herregud... det skulle vara något det.
Så har man tusen klänningar i skåpet som man inte riktigt vet om det e ens egen eller inte, bara för att man inte har kunnat ha den på 35 år för man har för stort arsle, men den har ju varit bra fin en gång i tiden och det är ju för synd att kasta den!
Sen ska vi självklart försöka färga vårt gråa hår så det blir alldeles blått eller typ.... möggel grönt. Grymt snyggt, sen måste man ju rulla upp det en gång i veckan, mer hinner inte personalen!

haha näää, orka flumma på om det här, klockan e ju ta mig tusan över ett, man kanske ska sova nu, ska ju upp om 5 timmar, o jag undrar varför jag e trött om dagarna?
Sova hinner jag göra när jag blir gammal !

God natt.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag kan gå med dig på stan prupplisa

2008-10-15 @ 09:34:12
Postat av: jannike

hahha men snyggve du då hehhe... orka vara så där dryyyyyggggg hehhe.....skrev ut kortet idag på palve där han e så lik påger hehe...usch de e jobbigt nu när alla ska fylla år,.. men ja ajg kommer upp till er o gratta DEJ på lördag tror jag de blir....PÖSS

2008-10-15 @ 16:27:27
URL: http://dorna.blogg.se/
Postat av: jannike

tack så mycket....

ja vi kan ju köra rally då hehe...

2008-10-15 @ 20:11:07
URL: http://dorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0