Seg Söndag!

Eller nåt. E så less på dagar det inte hönder något på, har bara varit trött, som vanligt och typ inte gjort allt för mkt.
Spvit lite med Alve och sen har jag städat lite...
Var så sugen på att måla klart i köket men jag hittade ingen pensel så jag får vänta ett tag då, innan jag har fått tummen ur arslet o köpt en pensel har väl färgen torkat ihop antar jag.

Ska se en film o skriva ner nån rad om den i en skoluppgift snart, har sett den förut så jag tänkte bara skumma igenom den i datorn för att friska upp mitt minne, som just n är likvärdigt med en dement åldrings minne. Får man skylla på amningen?
Det finns väl iofs alltid något man kan skylla på =)

Imorgon ska man upp kl 6.15 igen, gissa om jag längtar tills barnen har novemberlovet så man kan sova lite iaf.
Imorse sov Alve till kl 10, gissa om man var nöjd =)
Han brukar ju alltid börja vråla vid typ 7 och vägrar att ge sig tills man kliver upp så han får rapa o kräkas lite, sen när man varit uppe en lagom stund för att blir pigg, DÅ somnar han om... Jäkla unge ;oP

sitter i sjalen o glor =)  Lägger upp de flesta korten på bilddagboken, men e det intressant att glo på mina bilder här så kan jag alltid slänga upp nån ibland? Onödigt att göra det om ingen vill, tell me =)

Jag har sån sjuk ide torka på vad jag ska skriva ikväll så det blir ett bra jäkla slappt inlägg, men det e ju sån jag är... :o)
Jooo Jag fick veta vad Jannike köpt i julklapp till Alve så ingen annan skulle köpa det, och det e ju värsta perfekt! En matstol :o)
Jul e ju lagom tills han kommer börja kunna sitta i den med så man har tajmat det riktigt bra  ju!
Så drygtatt det snart e jul förresten, får ångest för jag vet ju inte ens vad jag ska köpa till mina egna ngar ens, allra minst Alve... Inte så kul att handla till han för mej heller som får sitta o öppna det jag själv köpt till ha o han bryr sig inte ett dugg, haha. Det e trevligt det.
Men till tjejerna blir det väl lite små kraffs, lite kläder, skivor, nån film och dockor osv.
Men Jonna önskade sig ingen Barbie sa hon för hon var ju ändå snart för stor för att leka med dom sa hon, haha. Lill gumman har så sköna kommentarer ibland.
Så ja, hon får väl leka med syrrornas innan hon växer ifrån dockorna så får hon väl vuxen saker i julklapp... Eller ja, iaf saker för större barn åtminstone.

Näää, nu ska jag väl ta o glo på mina uppgifter sen så blir det till o skutta (JÄÄÄÄVLA KANINER) i säng....

Jaja, see ya.

Kommentarer
Postat av: Jannike

Hehe ja men de kunde ju inte bli bättre hehe..

Usch jag tycker de e jätte jobbigt att köpa presenter oxå innan allt jul jävla stök..hehe...

Kram

2008-10-13 @ 08:31:45
Postat av: Jennie

Jag har missat totalt att du skriver här igen =) Kul! Skriv ofta så jag får läsa! Puss på dig

2008-10-13 @ 10:49:56
URL: http://puppjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0