Rolig morgon :o)

Den här morgonen var den roligaste på länge, haha...
Roger e så jävla väck när han e trött alltså!!
Jag bad honom ge Alve nappen om han skek medan jag hjälpte tjejerna med frukost osv.
När jag var klar med det skulle jag amma honom, satt mig i sängen med fötterna vid hvudändan, och så skrek Alve lite... Va fan gör Roger?
Jo han ska stoppa nappen mellan tårna på mig, skrattade så jag höll på dö o det gick inte få liv i karln... Haha.
Nä det var sjukt roligt alltså, skrattar fortfarande när jag tänker på det :o)

Har ett fult munsår, så jag går runt o e fulare än normalt, så drygt, gör ju ont ibland.

Annars har inte dagen något att tillgodose min Blogg med, värsta tråkiga dagen va?'

Usch, fattar inte hur folk kan hänga ut sig i tv som i Lyxfällan eller typ SOS familj eller vad det heter. Skulle aaaaldrig göra nåt sånt. Eller som i Du är vad du äter, när man ligger o får tarmsköljning, myyys.

Jag är så trött hela dagarna, sover typ 2 ggr/dag, det e skönt men man får som inget gjort, det suger.
Imorgon får vi besök så då håller man sig ju vaken iaf, nice. Märks att man är van att det ska hända saker hela tiden, för det är därför jag blir så trött, för att det inte händer något. Kanske behöver göra mer på dagarna, men Alve skriker fortfarande ganska mycket så man blir ganska låst och tar sig inte för att göra saker pga det. Men jag ska inte klaga för att han är MYCKET bättre, verkar inte alls ha ont i magen ofta nu utan han skriker bara för att han kan typ !

Nää, nu ska jag få nåt vettigt gjort.

Bye.


Kommentarer
Postat av: Madelene

har du skaffat dig en blogg..kul att läsa.

det va en rolig blogg idag.hur lyckades roger fixa in nappen mellan dina tår 'asg*

2008-10-13 @ 22:33:06
URL: http://madeleneekarlsson.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hahaha....det där va det roligaste, kan inte sluta skratta. 10 poäng till Roger. Trist att besöket blev inställt, men vi tar nya tag på Tor. Hoppas allt är bra och att tröttheten snart går över ! Kram C.

2008-10-14 @ 16:38:19
URL: http://minflur.blogg.se/
Postat av: Jannike

Hahah ja du de e min bror de. hehhe...

Ut å gå mycket hehe...

Kram

2008-10-14 @ 17:42:33
URL: http://dorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0