Räkningar, är det sånt man äter?

För jag äter fan hellre upp dem än betalar dem, men men, nu e det gjort iaf. O inte många slantar blev det kvar den här månaden, så, så är det med det.
Jag ska fasen vinna på lotto eller något.

Skickade in prenumerationer på tidningar idag med, Jonna ville prenumenera på en tidning så då tänkte jag överaska de andra två med varsin tidnings prenumeration med. Kul... :o)

Vet inte vad som kan vara kul för tjejerna i julklapp, någon som har lite förslag?
Vill helst köpa typ en lite dyrare present, sen bara någon liten till det.... E så less på att köpa många små saker, känns så drygt ju! Men min hjärna fungerar ju som bekant inte som den ska, så, hjälp mig!!

Imorgon kommer min momma på besök, ska gratta Ella lite.
På onsdag ska hon få ha lite kalas oxå, grann ungarna ska komma då och kusinerna (Tobias o Tilde), sen kommer Solveig, Lasse o Jannike då (hoppas jag :o)) Sen vet jag inte om Ella kanske ska med Solveig hem till dem efter det, lät som så...

Nu kallar gaphalsen från sovrummet, och det är inte Roger (hahaha)

Kommentarer
Postat av: Madde

Tack ska du ha och grattis i efterskott till dig! Hade du en bra födelsedag?? :) Haha.. men paket i sträck är ju inte helt fel så du får försöka se det positivt :P hur är det med barnen nu? bättre!? Jag hade en bra födelsedag, syrran kom in till stan och överasskade mig med blommor och så käkade vi lunch på stan, sedan på em åkte jag hem till mamma där det fortsatte med en massa mys och god mat.



Nu är jag äntligen färdig med allt i skolan, känns så otroligt skönt men Eva är helt galet seg på att svara, man skickar in asbra i tid men får likväl vänta i flera dagar, en vecka tills hon svarar men nu är det slut och det känns så JÄVLA BRA!!!!!!! :o) kram!

2008-10-28 @ 09:15:50
URL: http://garper.blogg.se/
Postat av: jycke

hehe ja bilder e på g i en hel jäkla hop, problemet är att jag måste blogga till dem oxå, så det kommer ta en jäkla tid=)



Ps, Miss u too...ännu mer. Ds



2008-10-28 @ 17:12:21
URL: http://jockel.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha lugn, det kommer ju

2008-10-28 @ 19:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0