Oväntat Besök..

Pappa o farfar var förbi här idag, roligt.
Roger fick nåt ryck o tok städa lite på gården, så tog dom ner studsmattan för i år.
Det står en trä ställning på gården oxå som han ska få såga sönder, vi får elda den inne. Den e gammal och ostabil, litar inte på den, så nästa sommar tänkte jag vi skulle bygga en ny ställning som var med i nån 'gör-det-själv' bok, den såg rolig ut.
Ska väl t o röjja på gården lite mer i veckan, det blir saker man måste städa bort lite då o då, blåser iväg en hink här o en annan grej där. typ...
Till sommaren ska det vara MÅNGA fina blommor på gården, har växths då med så man ska väl odla en tomat eller tre.
Känns som att det behövs en röjjning. Men jag hinner fan inget alls jag :o(
E väl så att vara en bebis mamma!!!

Ska väl renovera badrummet med, men det kostar j en hel del men det måste ju göras, snart.!!..

studs.
Gillar den där bilden, den e cool bara för man inte ser nåt under., bara en flygande unge.

'Kan alla små snorungar gå hem, dom luktar kiss' var det senaste jag hörde, haha.... herregud.

Kommentarer
Postat av: jannike

Cool bild ju hehe...

ja jag får kolla me mamma...



Kram

2008-10-27 @ 17:10:17
URL: http://dorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0