Oh My Gudrun.

Jag vet inte riktigt vad jag tycker när Alve vaknar den här tiden på 'morgonen'...
Eller ja, det är ett tag sen han vaknade, typ en halvtimme sen (kl 03.54 stod klockan på första gången jag kollade...), har legat i sängen o försökt få han att somna om, typ tvångsmatning o vaggning men inget av det fungerade, slutade bara med att han blev förbannad och rapade o sen kräktes upp allt, tokigt.
Så nu ligger han i babygymmet för där passar en super pigg bebis bäst och tro mig, han leker som aldrig förr med dom där skumma sakerna som hänger där, sparkar och är helt överexhalterad (stavas!?) typ.
Precis lagom tills tjejerna ska upp lär han somna om, så då sover han medan jag fixar med dem en timme sen ska han väl upp igen, så jag får väl sova i graven jag......
Tv utbudet den här tiden på dygnet går ju att diskutera, eller så var det INGET att diskutera.
Tänker dom inte på alla föräldrar som har små bebisar som inte förstår att man ska sova nu?
Fast just nu känner man sig rätt lonely, haha.

Ja, det är väl vad som händer i mitt liv just nu, nu ska jag surfa vidare, för sätter jag mig o gör ingenting kommer jag nog somna antar jag.

God morning.

Kommentarer
Postat av: Jannike

Hahahaha snällt av han....

2008-10-21 @ 10:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0