mmm....

Jag skrev ett inlägg, mitt första dessutom, o vart fan e det då?
Jag förhandsgranskade sen var det borta.... ORKAR MAN DET???? NÄÄÄ!!
Hatar sånt. Jag som tyckte jag hade fått till det ganska långt dessutom, men men.

Ja... Nu ska jag inte fixa bort det här iaf.

Sitter här med Alve i bärsjalen, det e fan det bästa jag har just nu. Han sover så sött så.
Men iaf, vad ska man skriva här då?
Om livet?
Jag har ätit nåt konstigt, gillar inte det för jag fiser så mkt, hehe. Skyller på nån annan, all the time.
Hoppas det funkar... Troligen inte... hehe.

Jag orkar inte göra något ikväll, skulle städa i köket, men orkar man det? slutade med att jag satt o pillade på en pärm med recept och klippte t skol/dagis korten o satt in i ramar. Man då e ju det gjort iaf, så det e ju bra, men man kan ju inte direkt påstå att det ser städat ut för det.
Borde väl plugga lite, trodde jag var klar nu men min lärare hade glömt att informera mej om en kurs så jag ska fixa den tills på fredag senast. Men det var inte så svåra saker att skriva om som tur är.
Fick VG på etik och livsfrågor skrev min lärare o berättade idag, trodde jag aldrig.
Har väl G i det mesta, men MVG i Vård och omsorg och Data tror jag, VG o psykologi och etik... sen resten vet jag inte.
G antar jag väl att det e kanske, eftersom dom inte sagt något, men men...
Om en vecka e jag klar med utbildningen, ska bli så skönt att man har det bakom sig tycker jag.
Många kurser har varit så påfrestande, speciellt när man varit gravid och när Alve var född.

U tangenten e helt fucked up, om ni undrar varför jag inte kan stava som folk ;oP

Imorgon e det dags för lill Alve att få lite babymassage igen, skönt.
Trivs bra i den gruppen, oftast hamnar jag i såna grupper där det e massa konstigt folk, som man måste vara social o trevlig mot bara för man e uppfostrad så, sjukt drygt.
Men här trivs jag iaf, alla andra kanske tycker att jag e ett freak, men det skiter jag i...

Är så sinnessjkt less på dom där jävla kaninerna på gården oxå så jag skjter fan dom snart, vet inte vad jag ska skjuta dom med, men jag får väl kasta nåt på dom då, det e ju typ samma sak.... dom vägrar ju gå in i min fälla, det är j för deras bästa... Hur går det för dom i vinter annars? När det e as kallt och don inte hittar mat ute?
Dom e så kräsna oxå, verkar som dom hellre äter typ hundskit istället för en morot.... Freak kaniner.
Jaja.... Jag ska väl fixa det nån dag....
Blir besviken på fällan som inte fångar dom... Så jag slipper....

Näpp, nu ska jag ta o uträtta lite vettigt här hemma sen ska jag väl kladda ner någon rad i skoarbetena, sen sova!
Om Alve tycker det dvs, han sover ju som en stock nu så han kanske e pigg som en mört om en timme =)
Fast hellre det än pigg vid 2 på natten som han kan vara ibland, o han ger sig fan inte förrän man kliver upp med han.

Nattski natt...

Kommentarer
Postat av: sofiiiz

Ja men äntligen så har du en blogg!!

2008-10-10 @ 08:44:10
URL: http://www.sofiiiz.bloggspace.se
Postat av: Åsa

äntligen =)

2008-10-10 @ 21:45:32
URL: http://malvamamms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0