Mitt liv...

... ikväll, det går ut på att sitta på nätet o leta efter fula människor man vet vilka dom är, det e skit kul!
Speciellt när man får napp, har hänt två gånger nu... Mår folk verkligen riktigt okay i kokosnöten?

Joo, igår så for vi o handlade efter Roger fixat bilen, handlade i Lit för vi ville ta en tur oxå, så när vi står i kassan inser jag att det e rogers plånbok jag har i fickan och inte min egna, och pengarna fanns på mitt kort, inte hans...
Så vi fick packa ner allt i kassarna och ställa undan dem, sen fick vi åka hem o hämta mitt kort o fara tillbaks till Lit, så jävla drygt alltså. Det e ju ändå lite mer än 2 mil dit enkel resa. Så det blev helt plötsligt 8 mil för 2 kassar med mat.

Gaaah, torra händer.... har ingen 'normal' handcreme heller så det blir inte bättre.
Känns som skinnet ska spännas sönder liksom, obehagligt.

Nu ska jag kolla vidare efter fuuulingar sen ska jag hänga tvätt o sova.
Blir en lång dag imorgon med en del besök, hoppas jag iaf.
Jag bjuder på fika o kaffe :o)

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0