Mina behov:

1. Färga håret
2. Shoppa nya kläder
3. Tappa några ton i vikt.
4. KÄRLEK.
5. Sömn
6. Pengar.
7. Alvedon, skallen sprängs.
8. Lite till av allt ovanstående typ.

Ordningen stämmer inte då... Haha. Tror jag behöver kärlek mer än färga håret, men färga håret kom först för det var hårfärgsreklam på TV :o)
Glömde säkert en massa oxå, men orka bry sig, kände bara för att göra en lista.

Idag har vi varit i Lit och handlat lite, och hämtat mitt paket. 2 par brallor o en skjorta, 1 byxa till Alve, Julklapp till Liv o Malin.Strumpor till girlsen. Sen var en del restat oxå, men det va bara ett par strumpor till alve och nån annan 'skit' grej, haha.



Notera mitt munsår som vägrar ge med sig :o(
Har fått några finnar oxå, sexigt värre, beror på att jag sover alldeles för lite.
Försvinner snart hoppas jag.

Nää, nu ska jag kolla tradera lite. Update senare om jag har nåt intressant att tillägga :o)

See You

Kommentarer
Postat av: jannike

heheh gulligt.....

bra de jag måste oxå färga..



Ja du vart vi ska den ja du de vet jeg inte hehehe....

han kan bara han vill hehehe....

okej ja men då e jag vaken hehehehe...

okej bra för jag måste ju se henne....

kram

2008-10-20 @ 20:59:27
URL: http://dorna.blogg.se/
Postat av: annica

söta kidz!!

2008-10-23 @ 18:16:04
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0