Magsjukans sjuka återkomst...

... Ska vi ta en 'favorit' i repris?
barnens kusin sov över inatt, toppade vistelsen med en kräka på Jonnas golv!
Hoppas att vi inte hann bli smittade allt för mkt, för jag vill inte ha magsjuka igen, eller magsjuka barn.

Jonna var på Halloween kalas ikväll, lägger upp en bild lite senare. Måste lägga in bilder från kameran bara..
Jag tycker fasen det e lite trist med barn som köper kläder till halloween, jag tycker lite av charmen med både halloween o påsk är att barnen tar vad som finns, fula kläder osv för att klä ut sig. Att man åtminstone toppar det man köpt då med charmen av hemma gjort...

Har fasen kommit in i en Tradera period igen i mitt liv, känns både roligt o tråkigt!
Man kan ju fynda rejält där i alla fall.
Så n ska jag 'tradera' lite. Bild kommer om en stund... See ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0