Jag ska konvertera till bög.

Om man kan? Nä... eller så inte.

Hur som helst, jag somnade istället för att färga håret. Trist. Får fixa det en annan dag helt enkelt.
Så kan det bli när man e trötting.
Kör tjohejjset gick bra, Jonna var jätte duktig.
Alve skrek lite, men jag fick gå runt med honom så gick det bra.

Imorgon  blir det stan, för första gången sen i somras, haha.
Ska handla till Ella som fyller 6 år på söndag. Vet inte vad, men det brukar alltid lösa sig det.
Sen ska jag göra lungröntgen. Och käka middag med mina klass kompisar som jag 'umgås' mest med.
Joo, ska passa Liv o John oxå, det e ju mest för det jag åker in såklart :o)

var det nåt intressant?
Näe... haha.... jag e så sinnessjukt ointressant vissa dagar, eller ja, de flesta av dagarna.
Men vem bryr sig?
Nu blire sängen om man ska palla imorgon.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0