Goder morgon!

mår fortfarande sisådär, kräks inte osv men är trött i skallen och lite yr, märker jag.
Är skit trött oxå för Alve tyckte vi skulle vara uppe inatt mellan 00.40-01.30.. haha! måttligt skoj vill jag lova!
Men han var så himlans glad, bara skrattade o pratade heeela tiden, mys unge.
Det går ju när han e glad, värre om han skulle vakna o skrike i typ en timme.

Idag.... ja vi kommer ju inte göra det vi planerat eftersom jag fortfarande mår som en påse skridskor.
Men måste fara till Lit en sväng, hämta ut ett paket och köpa blöjor.
Känns som det är mer än vad jag orkar egentligen, men man behöver ju inte överanstränga sig.
Jag kan ju hämta paketet sen sätta mig i bilen, så får Rutger handla.

Sa till Ella nu på morgonen att hon kaaaanske skulle få vara hemma själv tio minuter när hon kom hem från skolan, vi försöker lära henne att vara hemma själv kortare stunder. Då skulle hon ha farmors nummer så hon fick lite sällskap, sötan. så jag skrev upp det på whiteboard tavlan.
Får se om hon ringer dit då, eller om hon ens får vara hemma själv något, men det e ju bra att lära dom det korta stunder för det kan ju vara så att det behövs nån gång.
Kan ju räcka med att man blir sen hem i vinter pga halka osv, så är det bra att hon klarar av det.

Näää, nu ska jag vila på soffan med Alve o Moa en stund innan vi ska fara.

Kommentarer
Postat av: camilla

Hej Gurkan :-)



Magsjuka, usch inge kul, hoppas du mår bättre snart. Att känna sig som en påse skridskor lät inge vidare ;-) Vi MÅSTE träffas nått, har bara blivit saker ivägen hela tiden. Kryddparty tycker jag låter kul, fixar du så kommer jag och handlar massor :-) Jag tycker oxå barnen kan lära sig vara hemma en liten stund själv, kan inte skada om det någon gång är så att man inte hinner hem i tid, då behöver dom ju inte drabbas av panik. Men krya på dej och pusselipuss

2008-10-20 @ 09:38:12
URL: http://minflur.blogg.se/
Postat av: jannike

fan vad trisst att du blev magsjuk....

fast bra att du känner dej bättre...=)



Gullligt av henne att hon skulle ha nummret till farmor hehehe..



kram

2008-10-20 @ 09:44:04
URL: http://dorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0