God Morgon!

vaknade för typ en timme sen, öppnade ögonen och möttes av världens största leende!
Kan man annat än bli lycklig då?
Alve glad fis, har väl legat o väntat på mig i några minuter innan jag orkade öppna ögonen, haha.

Snart ska jag dra med mig Ella ut o fixa med kaninen, grymt...
Jag är fortfarande stolt över att min fälla fungerade, hihi!

Lördag, lördagsgodis dagen!
undrar om barnen kommer att få sitt godis idag nu då, det vi köpte förra veckan, det ligger så snällt o väntar på dem tills dem är snälla på en lördag. men det verkar som att det blir en jätte bra dag hittills iaf, man vaknade inte av att dom höll på att ta halvt ihjäl varandra som man kan göra ibland. Utan dom skrattar och leker, det brukar faktiskt hålla i sig typ hela dagen det humör dom vaknar med. Som förra lördagen då var dom på skit konstigt humör redan när dom vaknade.

näe. frukost, here i come...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0