Födelsedag o Examen.

Japp. Idag var det den dagen.
Har väl int ehänt ngt speciellt egentligen, varit på Massagen med Alve. Han kissa ner sig som tusan.
Sen när vi kom hem var Momma här, trevligt värre. Fick presentkort på skor.
Sen kom mamma, Sofie, Ida och en Kompis till henne.
Fick en Lampa, en blomma, ljus o en sjal.
Sen åt vi middag allihop (inte momma hon drog heim;o) )
Förresten, det allra bästa på hela dagen e att två av kaninerna e fångade, min fälla fungerade.
Tydligen var det ingen mer än jag som trodde på den, så jag e mäkta stolt, haha.

Lägger ut lite kort sen!

Så har jag kommit på att jag hatar att fylla år, inser år efter år att det typ suger.
Idag skulle jag få sovmorgon, men det förstörde Alve!! Fis unge.

Nu är jag bara trött.

Ses om en stund...

Kommentarer
Postat av: Pernilla

GRATTIS på födelsedagen, hoppas den varit bra! födelsedagskramar

2008-10-17 @ 20:27:46
Postat av: Jannike

Mmm men hoppas att du e pigg imorn när vi kommer då hehe...

Gött att ni/du fångade kannerna då...

HAr du kolla in hos mig nåt nyss hehe...

KRam kram grattis

2008-10-17 @ 21:14:31
URL: http://dorna.blogg.se/
Postat av: jycke

Grattis i efterskott, glömde säga det igår :( sry

Kram

2008-10-18 @ 09:34:02
URL: http://jockel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0