Ingen Rubrik Idag.

Alve har somnat själv i sin säng flera kvällar i rad nu.
Bara han har nappen så somnar han, ibland spottar han ut den, men då är det bara att ge honom den igen så somnar han, perfekt ju. Så skönt oxå för på dagarna duger inget annat än att sova hos mig.

imorgon blir det litet mini kalas för Ella, kul!
har varit på affären med henne idag o köpt lite godis till fiskedamms påsarna, men det enda tjejerna pratar om är att 'pappa' ska sätta fast en smutsig strumpa, hihi.

Momma var här idag, firade Ella lite, e fasen kalas i hundra år här ;o)
Hon fick fjärilsörhängen. Jätte fina.
Så jobbigt bara för jag har varit så trött hela dagen o inte kunnat vila något, så drygt alltså.

Kikar lite på 'Christine', en creepy gubbe är med, han e skum, haha.
Desperate Housewives var roligt idag, nån mer som kollar på det?
trodde det skulle vara konstigt när det hade gått 5 år, men det var roligt.
Trodde han var död den där snubben (KASS på namn) men sen kom han ju o hämtade sin son, coolt.
O massa annat blaj hände det, men orka skriva om det här? haha.

Nä fy tusan. Ty Fusan.... Orka. Har ändå inte hänt nåt kul i mitt liv idag.
Kommer inte hända nåt kul imorgon heller, men jag skriver då iaf. Om det e nåt att hänga i julgranen?
Julgran, snart jul, Ångest... Inte över julen utan över att det går så fort, tiden.
Julen älskar jag, jag gillar att köpa presenter och kommer aldrig sluta med det som vissa gör 'vi ger bara till barnen', jag vill köpa massor o till alla! Skulle vara gryyyymt alltså!

nee, nu ska jag kika på Tradera sen blire sängen, så jag slipper vara så trött imorgon igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0