Dagen so Far.

För er som missat att jag klev upp vädigt tidigt imorse så finns det att läsa om i mitt förra inlägg.

Har varit trött hela dagen, när Alve väl somnade så skulle ju som jag trodde tjejerna upp strax, så jag låg o glodde på tv en sväng innan dem kom ner när klockan ringde..
Sen har han knorrat på hela jävla dagen, jag är så sjukt trött alltså!
Han somnade inte ens i bilen när jag hämtade Jonna på skolan, somnade sista 2 km och skriker till ibland nu, Wierd.
Ska väl lägga mig med honom strax så jag kan leva resten av det här dygnet med. Orka.

Sitter o pratar med Jonna på Msn, haha.
Barnen har en dator på övervåningen så Jonna sitter på en egen Msn där, och istället för att ropa saker till mig så skriver hon där.
Konversationen kan se ut såhär:

Jonna says:

vad gör du?

Lina says:

inget, kollar på internet bara, du då?

Jonna says:

spelar

Lina says:

okej, vadå?

Jonna says:
lite si och så

Söt pruppan. :o) Snart e hon Stooor tjej, fyller ju snart 8 år. Helt sjukt ju!

Näpp. Nu ska jag vila lite.
Vad ska ni göra?


Kommentarer
Postat av: Åsa

8 år va.. helt sjukt! verkligen! såg barnen på op.se.. Jätte fint kort! Puss

2008-10-21 @ 14:25:00
URL: http://malvamamms.blogg.se/
Postat av: jannike

Hahaha ja men så pratar ju hon och jag med hehe....

så gulligt så...



Kram

2008-10-21 @ 16:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0