Crazy Saturday

Sitter här med Alve och slöar.
Tjejerna är uppe och röjer, bråkar o ser film!
Dom fick inte sitt lördagsgodis idag för dom vägrade städa sina rum, så gjorde dom det när jag sa att dom blev utan godis, men tooo late!  Elaka mamman... ;oP
Men men, dom får det nästa helg istället då!
Fan vad dom kan hålla på vissa dagar, som idag, dom vägrar lyssna o bara tjatar och det spelar ingen roll vad man säger till dom heller.

Satt o diskuterade i en tråd igår på familjeliv där en mamma som örfilat sitt barn behövde stöttning, hon hade örfilat sin 3 åring i ren reflex tydligen.
Men är det verkligen okay? Ska man ha stöttning då?
Jag tycker det är sjukt... Reflexer har man, men inte så man örfilar sitt barn väl? Möjligen typ 'slår' bort en hand eller så kan jag tänka mig, men en örfil?
Jag herregud... Säger som Malin, man blir mörkrädd ta mig faan.
Så kan man ju dra parallellen, om det var typ Roger som örfilat mig som reflex och jag skulle göra en tråd i ett forum om det så är han en idiot som jag ska flytta från och han kommer missahandla mig tillslut riktigt jävlar anamma, men bara för man örfilar sitt lilla barn så ska man ha stöttning och det är nästen heeeelt säkert att hon minsann inte kommer göra om det.. Usch... så jävla sjukt.
dessutom att dom som inte stöttar mamman eller håller med dem som gör det får 'skit' oxå, löjligt.
Kanske borde släppa den där jävla tråden nu?

Dans EM på 2:an... fan vilka studs människor det finns, fattar inte hur man kan hoppa, snurra osv som dom gör, jag klarar fan inte ens av en bugg typ.. noll takt känsla nästan.. eller ganska precis!?

Annars då?
Jag har sovit ganska mycket idag, trött som en gris... Skönt med helg iaf för då slipper man upp med tjejerna kl 6.15 och vara aaas trött.

Nää om man ska ta o plugga lite, Alve somnade nyss så man e alone vid datorn...
Hoppas att han sover för natten n sp han bara ska ha lite mat sen om nån timme. Har ändå inget bettigt att skriva för jag har ta mig tusan typ Sveriges tråkigaste liv, haha. Så sjukt roligt va? Är det ens nån som orkar läsa?

bye..

Kommentarer
Postat av: Hellyh

Tjena tjejen! Kul att du skaffat dej en "utanför-lunar-blogg". ^^,



Kram, Helena.

2008-10-12 @ 09:25:13
URL: http://hellyh.wordpress.com
Postat av: Camilla

Tjeeena bruden ;-)



Äntligen har du tagit dej i kragen och skaffat en blogg du med...hehe. Kul att läsa att allt är bra iaf. Även om tiden med små bebisar kan vara upp och ner. Här körs det bil för fulla muggar, sjukt kul ju :-) Kommer upp på Tis då :-) Hoppas pluggningen går bra och att det snart är klart. Många kramar till er. // Camilla

2008-10-12 @ 09:28:34
URL: http://minflur.blogg.se/
Postat av: Åsa

det kan du ge dig fan på att jag orkar! =)hihi

2008-10-12 @ 17:29:55
URL: http://malvamamms.blogg.se/
Postat av: Jannike

Jo men de e ju så sjukt..Fattar inte varför de ska vara så!!

Men men....



Ni får ju komma in till stan nåt o hälsa på tycker jag...

Kram

2008-10-12 @ 17:38:02
URL: http://dorna.blogg.se/
Postat av: malin

mmm hataaar den där jävla tråden men dom verkade ge sig tillslut :)

2008-10-12 @ 19:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0