Birthday!

Ja, Idag blev Ella 6 år, lill gumman.
Vart tog åren vägen?
Hon har haft en super bra dag verkar det som, trots att det bara var mamma och pappa som vågade sig hit eftersom Ella o Jonna kräktes igår.
En massa presenter har hon fått, det jag skrev igår och sen en massa skriv saker (pennor, block, sudd osv) Troll, Trollspelet, kläder, några 'gubbar', cd-skiva, målarbok osv. Som sagt, minnet.... haha.

Idag klev vi upp, sjöng för Ella och sen fixade vi lite här och packade Jonnas saker. Skjutsade henne till stan sen käkade vi lite lunch innan vi for o handlade o sen åkte hem.

Ja... Hm..
Orka. jag e så eeefterbliven idag.

Jo.. Hm..
Äsch. God Natt... imorgon är jag nog inte lika efterbliven, eller?

Kommentarer
Postat av: Jannike

Heheh så stor hon blir fan fattar inte...



Ja men man vill ju inte vara sjuk hehe..

så de var därför hehe...

Men kommer så fort jag kan hehe..



kram

2008-10-27 @ 12:26:24
URL: http://dorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0