Ur fokus.

Jag behöver en Ramlösa tror jag...
Känner mig helt OFF!
Är inne i någon svacka tror jag, har varit på G ett tag har jag känt och det är ganska jobbigt o kroppen.
Men biter man bara ihop är ju någon dag ljusare när man kliver upp, eller?
Jag behöver SOMMAR!
På vintern blir jag lite mer deppig och konstig. Men efter man passerat den värsta mörker tiden brukar det gå över,

Har inte hänt så mycket kul alls egentligen.
Shoppade lite klappar igår med Roger, skönt att få lite mera klart. Nu är det bara lite små plock kvar att handla till några.
Barnen är klara, skönt. Det är det viktigaste.

Sitter med en kopp natt kaffe, tur att man inte bli pigga av kaffe... eller pigg blir jag väl kanske men jag har inte svårt att somna av kaffe då!

Undrar om jag får några julklappar i år..... ;o)
Har jag varit snäll?





Undrar om min son är knubbig när Roger säger att han är smal på den här bilden.
Och då är den bara någon vecka gammal...
Ska ta kort och lägga upp ett nytt så ni får se vår lille sumo, tydligen.
Lill knubbas... Han är så mjuk o gosig, man vill typ äta upp honom!!

Kommentarer
Postat av: JJ

Usch att du känner så då....

Du får komma in till stan så får du lite mer ljus på dej hehe....



Han e ju värdens goast babis..

o lite knubbig får man vara...



Kram om

2008-12-21 @ 11:12:23
Postat av: Jeanette

Åhhh... gullunge!

2008-12-21 @ 12:32:20
Postat av: Anonym

inte allt för mycket...

2008-12-21 @ 20:45:49
Postat av: Lina

Hejsan! Ville bara önska er e n riktigt god jul och ett underbart gott nytt år!!! Kram från Lina m. familj =)

2008-12-23 @ 14:10:53
URL: http://lollinona.blogg.se/
Postat av: Linda

Hello!

Näbb började löpa idag, så snart kommer vi =)

God Jul

Kram

2008-12-23 @ 22:11:38
Postat av: JJ

God jul gumman....

Krama om alla

kram

2008-12-24 @ 20:34:09
Postat av: Linda

God Jul önskar vi er alla!!

Kram

2008-12-24 @ 21:30:27
Postat av: JJ

Japp ska hälsa grattis från er alla...kram

2008-12-27 @ 15:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0