Skuttar in...

Fy fan vad förkyld jag är !
Palla att vara sjuk då. Eller så inte.

Idag stör jag mig på folk som verkligen inte kan stava, alltså inte såna som skriver ett litet fel ibland utan såna som verkligen skriver så man knappt fattar vad dem menar!
Det är väl inte såååå svårt att kolla igenom det man skriver om man vet att man har problem med stavningen... Eller?
O som sagt små fel, slarv fel osv skiter jag i, men felstavade bloggar är galet trist att läsa.

Jag vill ha tips på sidor på nätet där man kan shoppa billiga julklappar. så.... TIPSA MIG!

Usch, Alve är så strulig på kvällarna, är så himla tråkigt alltså!
Nu ligger han o tjurar i sin säng,men tar jag upp honom är han uppe till typ tolv, o man pallar inte det, nån gång måste han få in i sin dygns rytm att man somnar för natten tidigare.
Han la sig ju 21.30 så han sov ju bara 30 minuter ju, innan dess var han vaken länge, eller ja... två timmar kanske.
Men han sover mycket ännu, han sover varannan timme ungefär, ibland oftare.
Bara att vara mer envis än honom antar jag.

Förresten, kan man som privatperson spåra IP adresser?
Man läser ibland att vissa gör det, och jag undrar var man gör det, för det kan ju behövas ibland, tycker jag!

Joo, Moas födelsedag blev lyckad, hon fick jätte många fina presenter. Mycket dockor blev det. Mest Polly pocket, men det ville hon ju ha så... Nu är dockhuset nästan fullt.
Hon frågade till o med mig idag om vi kunde städa hennes rum imorgon för det var lite stökigt sa hon, hon som iiiiiinte bryr sig alls annars om det.

Ska  försöka uppdatera oftare, men orkar inte vissa dagar, ska sluta vara så jäkla lam, förlåt....

Kommentarer
Postat av: Angel

Gå in på google och skriv ipnr så hittar du det...kramen

2008-12-07 @ 22:55:45
Postat av: JJ

Hehe på bra humör idag lr!!!!Hehhe..



kan inte du ta bussen ist för mej jag orkar inte...

blä...

kram

2008-12-08 @ 08:18:10
Postat av: Lina

Tjena bruden!



Trist att du e sjuk! =( Lider med dig! Jag har nyss varit det jag med så....jag hoppas att du kryar på dig! Jo, jag tänkte bara skriva att jag garvade som faan när du skrev att du får ont i arslet när du e förkyld.....Hahaha! Hur faan kommer det sig???? Pöss!

2008-12-08 @ 13:18:42
URL: http://lollinona.blogg.se/
Postat av: Åsa

det man kan få reda på om ip nr är typ i vilken stad man bor i och om man har com hem eller bredbandsbolaget typ.. sen finns det så man kan luras så på vissa så står det att man bor i stockholm fast man bor i själva verket i östersund.. Inte ens polisen får spåra ipnr! sen om dom väl gör det i ett fall där tex någon har blivit hotad så måste man kunna bevisa att den som har hotat verkligen är den som suttit vid den datorn vid det tillfället och det är ju inte det lättaste! =) konstigt va? man får i princip skriva vad man vill om någon på internet.. fast man kan ju bli avstäng från sidan man skriver det på eftersom dom alltid har regler att man inte får kränka folk och så vidare! fast det visste du ju redan men men!! puss

2008-12-09 @ 10:44:20
Postat av: malin

haha... förlåt. :P

2008-12-09 @ 21:28:24
Postat av: Z a b i n e ´

ip nr går visst att spåra! som jag, jag har riktigt bra vänner som jobbar med datorer och är riktigt duktiga på att ändra ip, varav där kan se vilka dom ändrar ip på innan! men som privatperson tror ja nog att de e ett rejält mission!

2008-12-09 @ 22:38:59
URL: http://wildasmami.blogg.se/
Postat av: anki

stavingen e inte ett problem för mig, utan de e vart fan man ska sätta , och. hahahahah de e ja riktigt värdelös på,mina barn säger -men va fan morsan, du bara skriver du,,,skulle nog behöva gå en kurs jag (ha de bäst

2008-12-10 @ 08:15:44
URL: http://litsmomma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0