Onsdag morgon

Egentligen borde jag lägga mig en stund till medan alla sover (inte Ella o Jonna då, som är i skolan)...
Men fastnade här.

Igår köpte vi en bil, tänkte försöka sälja Volvon!
Får se hur det går med den biten framöver. haha.
Köpte en Toyota Camry, duger bra det, 7 sitsig osv.
ja som sagt, det duger. Är ju bara en bil... Volvon är körglädje ;o)

Idag ska jag:
Handla lite
Skicka lite tradera grejer
Tvätta
Röja här hemma

Sen var det nog inget mer, är det något jag pallar att göra idag då?
Känns som att helgen kommer bli full av saker inför julen.
Men jag ska INTE göra för mycket, då är det inte roligt längre.
Så vi får se vad som händer.
Sista dagen för barnen i skolan imorgon, SKÖNT!



Kommentarer
Postat av: Åsa

ja det blir att kasta bordet på en majbrasa! =) stort och klumpigt är vad det är..

2008-12-17 @ 11:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0