Näsblod..

Usch. Alve rullade ner från sängen, och slog lilla näsan.
Blödde lite o skrek i typ 20 sekunder... Så det gick ju bra trots allt. Men det känns ju så himla tråkigt när det händer.
Fort gick det oxå, jag hann inte med. Så man får lite ont i hjärtat.
Men men. Får försöka att inte ha dåligt samvete, blir ju inte bättre för det, men man får ju det ändå!

Moa har lärt sig att skriva idag, lill snorpan.
Eller ja, hon ljudar fram orden så skriver hon sen.
Idag skrev hon på en teckning:
'Fron Moa
Ti Lina'

Imorgon blir det julklapps shopping, ska bli roligt faktiskt, jag gillar ju som sagt det. haha.

Ikväll blir det film, Micke är här o ska kika.
Moa har väntat hela eftermiddagen på han, o när han kom sov hon, tok fian.

Nä.. Nu ska dom starta filmen.

Kommentarer
Postat av: JJ

Naaaa gubben då......Plåstra om....



vad gulligt att hon börjar att skriva...

Ja men vi får ju se om vi ses sen då!!

Kram kram

2008-12-19 @ 09:49:13
Postat av: camilla

Hej

Har inga pengar på mobben. Har typ bakat och stökat med allt till jul, men vad hade du tänkr för julgodis då? Micke är borta hela sön och min lille kille är vildare än tam så jag får väll se hur det går och om jag får sitta stilla och pyssla :-) Men höjta typ i morron kväll på msn , så kan vi planera mera.

Kram c

2008-12-19 @ 19:53:19
URL: http://minflur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0