Nä, det händer inget.

Känns som jag trampar runt på samma ställe.
Det händer INGET!
Imorgon ska jag på babyöppet o sen är det personalmöte på jobbet, som jag tänkte gå på, vet inte om jag 'får' men jag har iaf sagt att jag vill gå på dem osv. Så det märks ju om dem hade räknat med mig.
Blöev inte besök av Camilla o gänget i lördags, mitt fel, så jäkla trist. Men men, då har jag något att se framemot då ;o)
Vi åkte till Rogers föräldrar redan i fredags eftersom vi ändå skulle ha åkt lördag fm tyckte jag att vi kunde åka fredag eftermiddag. Så vi var där vid 19 tiden eller något.
har varit en helg med mycket spring på barnen, så hjärnan fungerar väl en sisådär såhär på söndag kväll.'

När vi kom hem, tände upp o höll på frysa ihjäl blev det sot eld i skorstenen, lite creepy.
Men det slutade brinna så brandkåren behövde inte komma o jag behövde inte vara rädd.
Iofs så sa pappa att det var lugnt, han hade varit med om det förut.
Så nu kan vi elda så vi slupper frysa. För termometern i köket stod på 10 grader när vi kom hem, iofs sitter den på kallaste väggen i hela köket, men ändå.

Nu ska jag dricka kaffe.
Förresten blev jag jäääävligt irriterad när jag läste Camillas blogg.
Vissa föräldrar verkar fanimej tro att deras barn är änglar alltså!
(Då menar jag ju såklart inte att det är Camilla som tror det... eller ja... hennes barn är ju änglar... Men va fan,. Ni fattar vad jag menar.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0