Jag rullar fram.

Fy tusan. Jag har ätit så mycket god mat ikväll alltså.
Käkade fjällröding med någon limesås och mosad potatis, det var helt underbart för mina kära smaklökar.
Men det var sååå mkt, kunde fan inte gå när jag skulle till bilen knappt.
Fick en flashback från när jag o Jessica hade käkat sjukt mycket på Eatern en gång... och vi klarade knappt att gå i backen upp för stortorget, vi höll på DÖ trodde vi... Väl uppe  gick vi in på Traktören o handlade godis, hahaha.
Idag gjorde jag det IGEN, gick in på Traktören as mätt o handlade godis. Men det var till Roger (fast jag käkade lite jag med) annars hade jag inte ens pallat gå in där, haha.
Jag orkade inte ens efterrätten, då är det nåt seriöst fel på mig för det går alltid ner lite gott.
Var så himla kul att träffa alla arbetskamrater och M igen, saknar honom så himla mycket ibland.
När vi gick t från Simon och Viktor körde han barnvagnen och höll mig i handen. Hjärtat.
Bowlingen var kul med, men det är inte riktigt min grej egentligen fast nån gång ibland är det ju roligt.

Var på babyöppet innan, käkade tacos där.
Var jätte gott, fast jag saknade lök och någon mer taco sås, typ stark ;o)
Super gott ändå, men jag är ju lök freak, haha.

Mer då?
Joo, jag skulle ju skriva om min sociala missanpassning, lät väldigt bra idag när jag pratade om det, men ni minns jag inte så mkt om det.
Men jag ska iaf helst stanna hemma, och min  syster håller med mig, så jag måste vara jävligt socialt missanpassad.
Galen när jag kör bil oxå, fast det är mest för att jag tycker det är kul att klaga och jag måste j få utlopp för mina aggressioner ibland jag med, eller?
Nä, jag kanske ska öva på att bli ännu mer irriterad på alla i trafiken, vem ska jag bli irriterad på, förslag?
Vägsniglar är en självklarhet.
Gamlingar som egentligen inte borde ta bilen.
Fjortisar som inte vet om dem ska höger, vänster upp eller ner på gångvägen typ....
osv...

Nu ska Alve sova, han har sovit så klent idag.
Han är på halv taskigt humör lilla fisen.

Puss på vänster skinka.

Kommentarer
Postat av: jess

hahaha minns det där jag oxå ...jag såg fan syner nästan för att jag ätit för mkt ...vart en överdos där ...men haha vad man kan om det är så där gott å godis har jag nog en extra annan mage för ..=) fina tider det där va =) .. jag saknar oxå M ...han är så gooo =) puss på vänstra skinkan ??haha säker på d? ajaa ... men högra skinkan är mkt bättre ...hehe fan jag är trött .. godnatt ... må bäst där ute din missanpassande galna bilförare=)

..du får inte köra på nån stackare ! syns snart va ? ...jag ska ta mig ut innan jag dör ...hämta mig ?så lovar jag ta bussen hem sen ..!

2008-12-15 @ 23:32:27
Postat av: Åsa

mmm mat!!! jag gillar mat.. det är mumsigt! =)

2008-12-16 @ 10:47:21
Postat av: jj

haahhaha ja jag hörde de igår när vi pratade hehe snyggve....

ja jag ska sluta åka bil vnter tid iaf hehe... bara gå lr sitta i soffan o gloooo



pöss din rövare

2008-12-16 @ 13:29:11
Postat av: Anonym

Ja nog växer små killarna alltid :-) Fre åker vi på Dollarstore och lör ska vi på käk hos Mickes pappa fam. Men sön är det inget vad jag vet än så länge, så vill d och Alve kika hit då så är ni mkt välkommen !! Hade gott!

Kram

2008-12-16 @ 22:13:14
URL: http://minflur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0