Jag blev Utmanad.

Angelica!!  Utmanade mig härom dagen.

1. Är du nöjd med ditt namn eller önskar du dig ett annat? 
Jag var inte rikgit nöjd förr, men nu gillar jag det massor.
 2. Saknar du något i ditt liv? 
Har vl egentligen allt, men man har väl alltid något man saknar lite ändå?
3. Sommar eller vinter?
Utan att tveka svarar jag SOMMAR!
4. Vad var det första du la märke till hos din partner , som du föll för? 
Minns inget speciellt, allt kanske? Nä men ögonen är något jag spanar in lite extra ;o)
 5. Vilken är den bästa julklapp du fått?
hmm.. Soda Streamen, det enda jag minns nu oxå iofs. Men den använder jag dagligen. Så det var en bra present.
6. Påverkas du av media, och alla sk ideal?
Periodvis gör jag nog det, sen beror det nog på vad det andlar om oxå.
7. Vart i världen skulle du helst vilja leva?
Trivs så bra här så...
8. Finns det något du ångrar att du gjort?
Nja. Inte direkt. Allt man 'ångrar' har ju gett mig en erfarenhet, så jag fick ju ut något av det.
9. Hur många barn vill du ha?
Vill ha dem jag får, hur många blir det?
10. Har du återkommande drömmar?
Nä, inte direkt.
11. Om du fick äta en maträtt resten av detta år, vad skulle du välja då?
hmm. Spagetti o köttfärssås det kan man äta varje dag. Mycket är gott, men inte verje dag.
12. Märkes kläder eller inte?
Jag är INTE petig när det gäller kläder, kanske ni har märkt :o)
13. Vart ska du/ni fira jul?
Hemma.
14. Har du ett Nyårs löfte?
Absolut inte.
15. Vad har du för planer för dagen?
Inget mer, typ... tvätta lite, laga mat..... typ.


JAG UTMANAR:
Camilla
Jannike
Åsa
Jennie
Jessica

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha kul att du utamande mej, det är ju jag som gjort den där utmaningen. Skrev ihop frågorna för nån vecka sedan,,,hehe. hade lite att göra ...haha Kram på dej

Förresten , kom gärna på fika på sön om du har lust. Micke ska bort då, så det är bara jag och Chester hemma. Kul med sällskap.

Kram

2008-12-17 @ 20:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0